Thursday, August 25, 2011

Salam Aidilfitri (:


Dalam bermesra mungkin terkasar bahasa,
Dalam bergurau mungkin terlanjur senda,
Dalam berjanji mungkin ada yang belum dikota,
Dalam berbicara mungkin ada yang menyinggung rasa,
jika ada kemaafan..
itu jua lah yang dipinta..
Selamat Hari Raya Aidilfitri !!!

Salam Aidilfitri kawan kawan ! maafkanlah salah silap saya sepanjang kita mengenali antara satu sama lain..
moga aidilfitri kali ini lebih bermakna dan membawa seribu satu erti buat kita semua ! InsyaAllah :)


# yayyy ! Ahad nie balik kg..balik kg..ooo..ooo..balik kg ! semngat gyle aku nih ! Kedah,tggu kepulangan aku and family okay ! tak sabar nk smbut hari raya dgn family semua..nak makan ketupat palas ngan rendang ayam ! terliurrrrr plak dah..;p

#buat Muhd Anwar , thn nie dh tahun ke 6 kita raya sama sama walaupn hakikatnye xsama sama pn..hehe..xkisah laaa ! ami rye kt kedah,abg rye kt perak..xpe lahhhh ! its okay..kita pn dh biasa kan..maafkan semuanya..salam aidilfitri buat abg and family di pangkor :)

#buat bakal bakal housemate aku,mimah,yun n nonoy,selamat hari raya korang ! maafkan semua salah silap aku sepanjang aku kenal ngan korang semua..aku tau aku byk wat silap ngan korang ! buat mimah di perlis,yun di sepang n nonoy di seremban,raya2 jugakkk..tp jgn lupeeee aku tau ! syg korang semua :)

#buat kawan kawan yg lain,pe y aku nak cakap sama jugak ngn sebelum2 nih ! selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin ! 


okay laaa..Salam (:

No comments:

Post a Comment