Thursday, August 4, 2011

masih tak terlambat !

Untuk entry kali neh , aku malas nak tulis panjang lebar segala ! pape pun masih tak terlambat untuk aku nak wish Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak kepada kawankawan semua ! ;p

Time bulan pose neh,mmg tak dinafikan banyak dugaan yang perlu kita tempuh ! thats rite ? dh nama pn puasa mesti laa kena tahan lapar dan dahaga serta perkara2 yang membatalkannya ! *teringat definisi puasa time belajar agama dulu !

kawan kawan semua puasa tak hari nie ? hehe ! puasa jgn tinggal okay kecuali perempuan laaaa yg tinggal pose atas sebab2 tertentu ! hihi..kome pn paham kn ? 

 with alulu sygs ! kesian die ! trial time puasa ! tape laa ! all da best adikku ! :)

::time hari puasa yg ke 2 ! haha ! nmpk sgt muka xlarat ! tu laa diam je time pegi taman paya bakau neh !
maaf yaa ! :)

P/s : rindu along with muhd anwar ! keje elokelok yaa ! ily n imy ! :)

No comments:

Post a Comment