Sunday, May 1, 2011

sayang sampai mati ! :')

ayah : Abdul Halim bin Hj Ahmad !
mama : Norizan bt Hj Ramli !
angah sayang ayah n mama !
maaf kalau angah xboleh jd anak yg terbaik utk ayah n mama !
angah xpndai,angah xrajin !
angah pemalas !
itulah hakikatnya !
ayah n mama,
MAAFKAN ANGAH !

WE'RE FRIENDS ! WE'RE SIBLINGS !
along : Nur Aqmar !
alang : Nur Afifa !
adik : Nur Afiqa !

maafkan angah jugak !
selalu luah perasaan angah kt along,alang n adik !
mesti da xlrt dgr kn...
huhu !
angah terpaksa !
angah hepy cz Allah s.w.t beri adik beradik kt agh cm along,alang n adik !
sekali lg maafkn agh !
I LOVE U ALL ! :')
kenangan kita agh xkn lupe smp bile2 ! :)

kawan ! sahabat !
Nurul Hanizah, Nurul Hamimah, n Nurul Nadia !
maafkan aku jugak kalau aku ade slh silap selama aku kenal korang !
tp aku happy sgt dapat knl ngan korang !
sorang2 aku dh tau perangai mcm mne !
pe yg korang ske n pe yg korang xske !

nonoy : si gadis yang pandaiiiii ! aku ske ngn ko nonoy !
teruskan usaha ko erk !
hope ko blh smpai PHD !
n jd doktor falsafah !
InsyaAllah !
jgn gado2 dh taw ;)
thanx a lot noy

mimah : si gadis yang baik ! aku hormat ngan ko mimah !
aku ske tgk cara ko ! klu blh aku nk jdi cm ko !
bolehhh x mima ?
ko baikkk sgt !
thanx jugak utk semuanya ! :')

yun : si gadis yg manjeeeeee !
sebab tu la apis skeee !
hihi !
thanx cz da kongsi mcm2 ngn aku !
jgn down2 da erk !
ko bolehhhh !

saya sayang kamu semua !
maaf ! :'(

Muhd Anwar !
maafkan ami jugak !
xboleh jd yg TERBAIK utk abg !
ami xpandai ! jgn malu erk dgn ami !
thanx utk semua nasihat selama 5 thn nie !
da byk support ami !
you will be the last 4 me and i will be the last 4 u !
i love you :')



MAAFKAN AKU UTK SEGALANYA !
HALALKAN MAKAN MINUM AKU ! :'(




2 comments: